Ceny sú uvedené s 20 % DPH platnou do 31.12.2024. Od 1.1.2025 sa uplatní 23 % DPH, ktorá ovplyvní konečnú cenu.

Časté otázky

  1. Odkedy dokedy na webe Juro funguje chat?
    Chat je k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 8:00 do 20:00 a v sobotu v čase od 10:00 do 18:00.
  2. Kedy sa bude dať dovolať na infolinku Juro? Dá sa dovolať aj cez víkendy?
    Na Infolinku a Zákaznícku linku Juro sa dovoláte počas pracovných dní vždy od 8:00 do 20:00 hod.
  3. Ako dlho bude trvať aktivácia Juro SIM-ky?
    Juro Karta sa aktivuje uskutočnením prvého hovoru. O jej aktivácii budete notifikovaný SMS správou.
  4. Ak sa mi niečo pokazí na Juro – kde sa môžem ozvať?
    S akýmkoľvek problémom sa budete môcť obrátiť na Zákaznícku linku 0909 909 909, alebo skrátené číslo 909. K dispozícii tiež bude špeciálny formulár na webe.
  5. Aká je platnosť Juro Karty?
    Platnosť novej Juro Karty je 180 dní od jej aktivácie. Po každom dobití kreditu sa platnosť karty predlžuje o 365 dní.
  6. Aká je platnosť kreditu po prvom dobití?
    Bez ohľadu na spôsob a výšku dobitia je kredit platný 365 dní po dobití.
  7. Akými spôsobmi sa dá dobiť Juro karta?
    Juro Kartu sa dá dobiť dvomi spôsobmi: cez internet banking a cez platobný terminál
  8. Ako si môžem kontrolovať kredit?
    Kredit si jednoducho skontrolujete zadaním príkazu *191#.
  9. Budú mi chodiť SMS po každom hovore či SMS?
    Áno. Zasielanie bezplatných SMS správ o zmene kreditu je možné nastaviť na Zákazníckej linke 0909 909 909.
  10. Ako si nastavím internet?
    Podrobný návod nájdete tu, prípadne skontrolujte Všeobecné parametre nastavenia.
  11. Ako si nastavím MMS?
    Podrobný návod nájdete tu, prípadne skontrolujte Všeobecné parametre nastavenia.
  12. Čo je 5G technológia a aké sú jej výhody?
    5G technológia je ďalšou generáciou bezdrôtovej siete, navrhnutou tak, aby rozšírila kapacitu a schopnosti súčasnej 4G/LTE siete. S rozšíreným rozsahom 5G môžete získať v rámci pokrytého územia vyššiu rýchlosť, dodatočnú kapacitu ako na našej 4G/LTE technológii a spoľahlivejšie pripojenie. Podporí inovácie v každom odvetví a zmení každý aspekt nášho života. Postupom času 5G technológia zmení spôsob, akým žijeme, pracujeme a hráme sa, tak ako naše životy revolučne zmenil príchod 4G/LTE technológie.
  13. Ako sa môžem pripojiť na 5G? Ako si zapnem 5G?
    Na využívanie 5G siete potrebujete zariadenie podporujúce frekvencie (2100 MHz), kde prevádzkujeme 5G technológiu, byť v pokrytí 5G a mať SIM kartu s podporou LTE. Ak máte podporovaný telefón, mal by mať predvolene zapnuté 5G. V nastaveniach si to však viete skontrolovať a nastaviť. Ako na to, závisí od typu zariadenia a softvérovej verzie, ktorú používate.

    Zjednodušený návod pre nastavenie:
    • v Android telefónoch nájdete 5G nasledovne: Nastavenia - Pripojenia – Mobilné siete - Režim siete - a zvolíte si režim s 5G prípadne vašu preferovanú možnosť
    • v zariadeniach s operačným systémom iOS nájdete 5G nasledovne: Nastavenia - Mobilné - Hlas a dáta - a zvolíte si režim s 5G
    • pokiaľ v telefóne využívate súčasne dve SIM karty, vyberte v prvom kroku číslo, ktorého možnosti chcete zmeniť
    Ak v rámci možností nastavenia siete neviete zvoliť 5G je pravdepodobné, že vaše mobilné zariadenie nepodporuje túto technológiu a mali by ste si zariadenie vymeniť.
  14. Ako sa zmenia ceny na dobíjacích službách v súvislosti so zmenou DPH z pôvodných 20 % na 23 % platnou od 1. 1. 2025?
    Všetky balíky alebo doplnkové služby aktivované od 1. 1. 2025 vrátane, budú mať cenu s uplatnenou vyššou DPH a rovnako sa zmenia jednotkové ceny za minútu hovoru, odoslané správy alebo prenesené dáta.
  15. Zmení sa mi výška kreditu?
    Nová výška DPH nemá vplyv na výšku existujúceho alebo dobíjaného kreditu.